Fotboll U21: Portugal vs. Schweiz (ö/u 3.5 mål)

2 - 0 till Portugal när jag spelade 40 units på under 3.5 mål (1.6) i 60e minuten. Planen är att gröna ur runt 1.3.
-
Nu blev det 3-0. Oddset stack upp till ca 2.6 Katastrofen är ett faktum. Precis det som jag blev rädd för i matchen innan. Att man aldrig lär sig... Jag väntar ett tag och håller tummarna.
-
SÅ! Nu är allt som det ska igen. +5.4 units. Men framförallt så hoppas jag att jag har lärt mig att tänka lite mer innan jag tradar. Känns rätt uppenbart att Portugal är ett bättre lag än Schweiz och att det kommer bli mer mål i andra halvlek.

Ändring: + 5.4 units
Saldo:  162.5 units
Sedan start: + 39.1 units ( + 32%)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0